torstai 22. marraskuuta 2012

Juoppohullun päiväkirja - Juha Vuorinen

Sivuja 346



Lyhyesti ja mielipide:

Kirja kertoo lyhykäisyydessään Juha Berg nimisestä miehestä, hänen ystävistään, sekä heidän elämästään, johon sisältyy hyvinkin paljon viinaa ja naisia.
Mielipiteenikin voin ilmaista hyvinkin lyhykäisesti; mitä p*skaa minä oikein juuri luin?
Olen kesästä asti odotellut, että saisin tämän ystävieni keskuudessa paljon kehutun, nauruhermoja kutkuttavan pakkauksen käsiini... Mutta voi tätä pettymyksen määrää! Monet ystävistäni ovat sanoneet lukeneensa kirjan yhdessä hetkessä kannesta kanteen, nauraen katketakseen. Mutta anteeksi nyt vain, missä kohtaa tässä pitäisi nauraa?
Onko minulla oikeasti vain jotenkin onneton huumorintaju, vai miksi tämä ei yhtään uponnut? Vaikka olin asennoitunut kirjaan siten, että se on yhtä vitsiä kaikki tyynni... ei. Ei naurata. Tuijotan vain ihmeissäni lukemiani rivejä, olen ihan äimänä. Tiesin kyllä ennakkoon, minkä tyypppisestä kirjasta on kyse, en paheksu sitä mitenkään, mutta.. Kun ei naurata, kun ei vaan uppoa. Valitan, minusta ei tämä sarja saa kannattajaa.
Tähtiä yksi:
*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kolmen kuukauden katsaus

 Koontipostaus huhti-, touko- ja kesäkuulta.  Bloggaaminen on ollut tauolla perheen sairaustapauksen vuoksi. Instagramiin olen päivittänyt ...